Arrivederci

Pai, nimic nu poate tine pentru totdeauna, si a venit timpul sa ma despart de acest blog :(. It was fun while it lasted, mai ales saptamana trecuta, cand am avut mai multi vizitatori in 2 zile decat altadata intr-o luna :)) (si eu care credeam ca nu sunt interesati copii din Romania de fizica).

Cool, huh?

Pagina despre olimpiada de fizica a ajuns sa fie mai vizitata decat urmatoarele 27 de posturi 😀 si acele 4 zile de varf au fost singurele zile in care am avut un post muuult mai vizitat decat pagina principala.

Anyway, a fost  fain sa scriu blogul acesta. Imi place sa ma uit uneori la primele posturi si sa vad cum mi s-a schimbat stilul. Dar a venit vremea pentru inca o schimbare: http://rolisz.ro/ . That’s right. Mi-am luat domeniu :>. Theme nou pentru blog, teme noi pentru posturi (seriously, o sa renunt la random news, exista Twitter pentru sharing links) si o sa apara  si cateva ceva din proiectele mele, care  sunt cam putine deocamdata :”>. Siteul este inca inca stadiu RC, si  o sa se schimbe cateva chestii la el,  dar in principiu designul va ramane asa.

Pe acest blog nu o sa mai intru decat foarte rar, asa ca va rog sa va schimbati bookmarkurile, RSS-urile spre http://rolisz.ro/. Sper ca o sa va pot intretine cu posturi interesante si acolo.

2 gânduri despre „Arrivederci

  1. Felicitări! Îmi place cum a ieșit situl tău, (mai ales about me) Tema simplă, poate prea simplă pentru mine, dar totuși arată foarte bine!

    Felicitări și pentru postul despre fiziă!

    Mult success în continuare!

Lasă un comentariu