Tron Evolution

Tron Evolution este jocul care face legatura intre filmul Tron din 1982 si filmul Tron Legacy de anul acesta. In joc se poveste cum a ajuns CLU sa devina un tiran si cum a ramas Flynn blocat in The Grid. Toata povestea este vazuta din perspectiva unui System monitor, care nu vorbeste deloc in tot filmul (*wink*Master Chief*wink*) si este numit corespunzator: Anon (desi nu i se mentioneaza numele in joc, doar la extras).

Abraxas, unul din antagonisti

Povestea incepe cu sosirea unui System Monitor nou in Tron City. Aici el intalneste pentru prima oara un virus care infecteaza programele transformandu-le in chestii galbene. Cand soseste Kevin Flynn, el este prins de CLU, care este System Administrator. Acesta este „xenofobic”, nesuportand noile programe care au aparut spontan, numite ISO (Isomorphic algorithms), care au vointa libera si nu sunt controlate de nimeni. Anon primeste ajutorul Quorrei (Olivia Wilde) si apoi incepe o fuga prin mai multe orase, luptandu-se in acelasi timp si cu virusul si conducatorul lui, Abraxas, si si cu fortele lui CLU, care sunt portocalii. Iar tu esti albastru. Si in final iar aflii, big spoiler, nemaivazut, virusul a fost creat de CLU, ca motiv pentru a scapa de ISO’s. Din pacate sfarsitul este sad. Anon moare in timp ce o salveaza pe Quorra.

Aka povestea is same old generic stuff..

Anon

Anon este un super atlet, in genul Prince of Persia. Heck, daca nu as stii titlul jocului si ar avea o textura diferita, cu mai putine neone, as putea zice lejer ca asta ii un jos din seria Prince of Persia. Ii tot ce vrei la capitolul parkour: wall-running, vaulting, sprinting, urcat pe pereti dupa ce sari pe ei. Chiar si capcanele seamana pe cele din PoP, aici fierastraiele fiind din lumina nu din fier. Animatiile sunt foarte fluide si bine realizate, asa ca este o placere pentru ochi sa tot fugi si fugi.

Luptele sunt… boring. Din doua motive. Primul este in cazul in care ai 20 de inamici ordinari care te ataca. Ii rupi lejer. Dai special attackuri cu bomb disk, mai faci cateva combouri, iti reincarci viata si energia si repeti pana ai terminat. La inceput ii fun, cand inca mai descoperi combouri noi si te distrezi de ele, dar spre deja devine *yaaaaawwwwn*. Celalalt caz este cel in care ai lupte cu un boss. Sau cu Black Guards pe ultimul nivel. In cazul boss-ilor strategia ii simpla: blochezi, astepti, cand din ceva motiv ii vulnerabil atunci dai ca nu vede, reincarca viata si energia si repeta. In cazul Black Guards strategia

Heavy Disc Special Attack


ii si aici similara: fugi, special attack cu stasis disk, special attack cu bomb disk pana termini energia sau nu mai ai viata, care se intampla mai repede, fuuuuuugi, reincarci viata si energia, mori de mai multe ori in luptele cu cele 3 perechi de Black Guards decat in tot restul jocului, si repeti. Again boring, dar si enervant la culme. Din acest punct de vedere luptele sunt naspa. Din punctul de vedere al atacurilor in sine ii super: ai combouri cate vrei (40+), 4 discuri fiecare cu atacuri diferite, pe care chiar trebuie sa le schimbi pentru ca unii inamici sunt vulnerabili doar la anumite arme. Din pacate, sistemul de ochire automata e cam hit&miss. Destul de des sau nu selecteaza niciun inamic, sau il selecteaza pe cel mai departat. Why would you want to target that one? Your disc won’t reach him anyway! Iar la sarituri nu m-am prins cand face snapping la margine si cand nu face.

Alternarea sectiunilor de parkour si lupte este intrerupta din cand in cand de secvente cu light cycles sau cu light tanks. Nu ii mare filozofie, dar arata. Sa mergi cu un light cycle la viteza maxima cu o coada de lumina in spatele tau… it just looks awesome. Dar e imposibil sa treci din prima toate cursele, vizibilitatea e uneori 0, ti-ar trebui reflexele electronice ca sa virezi doar cand observi obstacolul. Cu light tankul iar e aproape imposibil sa mori: tragi in alte tankuri, tragi in Recognizers, tragi in oameni si te reincarci mergand pe ceva fel de sine.

Grafica jocului este foarte faina. Setarile sunt  cam inexistente, poti seta doar rezolutia si low, mid sau high quality :)). Dar jocul arata super. Si textura in sine este faina, predomina negru cu lumini de neon albastre/verzi/galbene/portocalii.

Soundtrackul este in mare identic cu cel al filmului, facut de Daft Punk, deci rupe tot.

Jocului ii dau un 8/10, scazand o juma de punct pentru faptul ca nu se poate sari peste credits. X(. Dar macar am aflat ca portul pe PC a fost facut de chinezi. Alta chestie „Made in China” :|.

Anunțuri

7 gânduri despre „Tron Evolution

  1. Animatii fluide my ass… jur… simt ca e disparuta fiecare al 2-lea frame din orice attack move… cand sari pe perete… din ceva motiv daca esti putin in spate zbor instant juma de metru mai in fata si pici fix pe unde vroia developer-u… e foarte chobby, mecanic mai degraba. Bine… sunt moves (destul de multe) care par fluide… si de la un punct cam numa alea sunt usefull… dar in rest prea scurta animatia.

    Legat de miscari ca in PoP… yeah, you can DO those, da nu se compara cu alea din PoP (SoT, WW si TTT, in celelalte iara sunt fortate putin). Si legat de traps… Jeez… cre k am numarat pe degete TOATE capcanele acrobatice din joc, serios… where’s the fun in doing THE SAME ROUTE 5 times in one level.

    Overall in schimb, mai ales comparat cu ce jocuri apar acum pe piata, e tare relatively enjoyable, cute story (predictable, but acceptable) dar nu merita 8 pt ca lightcycle chases sunt FAIL. Nu ai lightcycle battles… NOOOOOO… mi-am instalat Armagetron ziua urmatoare numa de aia. Nota 6 (2 pct jos numa din cauza aia).

    • Eu faza de frameuri de care zici tu nu am sezizat-o. Dar am zis si eu de snapping care uneori e exagerat, alteori iar inexistent.
      Ce miscari are PoP care nu le poti face aici?
      Exista lightcycle battles in multiplayer 😛

      • N-am zis ca sunt miscari care le poti face in PoP si aici nu… da alea arata MULT MAI BINE si se simt mai fluide. Si PoP-u e din 2003 daca tin bine minte.

        Snapping ce ai zis tu am crezut ca e legat de cand sari, nu cand aterizezi… ca era weird ala.

        Ai jucat lightcycle battles? Daca se compara cu armagetron… care e EPIC… atungi da, crestem un punct din nota… daca e numa un traseu in care fugi si tragi cu discu in alte motoscarte… then they just killed lightcycles there.

  2. Eu abia acum am văzut primul film :-” mi sa părut foarte fain, cu toate că este făcut in ’82, deci grafica lasă de dorit, dar se înțelege… Partea 2 încă nu am văzut-o, deși aș fi vrut să merg să îl văd 3D, nu am mai avut timp… Nici jocul nu l-am jucat, dar după ce am citit comentariile, cred că o să-l încerc și eu, chiar dacă la unele faze o să fie ”boring„

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s