Limba romana e similara cu limba indiana

In timp ce scriam postul anterior, cel despre parasute, am vazut ca Zemanta imi ofera niste perle la recomandarile pentru taguri.

Zemanta e un serviciu de recomandare de linkuri, taguri si imagini pentru bloguri. E destul de util, multe linkuri mi le pune automat, fara ca eu sa trebuiasca le mai caut, sa dau copy, click pe creare link si apoi paste, iar la taguri, daca e scris postul in engleza, are recomandari care au legatura cu continutul paginii. La imagini ii cam pasta, pana acuma nu mi-a fost de folos nicio recomandare facuta de ei.

Dar in limba romana… e completely fail. Din cele 2 randuri scrise in limba romana, in care eu nu vad niciun element specific Indiei, Zemanta a dedus cumva ca eu vorbesc despre filme indiene. Si in acelasi post vorbesc si despre conjugarea verbelor in limba franceza si digrafuri (nu ma intrebati ce is) latine. Match made in heaven. Hey, macar uite o dovada in plus pentru latinitatea limbii romane (take that Roesler) :D. Si pentru caracterul ei Indo-European :)).

Guess what, nici la postu asta nu are taguri mai bune :)). Printre altele, aici promovez vanzari si standardul Atom pt RSS 😀

Un gând despre „Limba romana e similara cu limba indiana

Lasă un răspuns

