Cum sa NU promovezi reducerea emisiilor de carbon

Aceasta este o reclama destul de bine finantata (apare fotbalistul care cica ii renumit Peter Crouch, actrita Gillian Anderson) pentru o initiativa de a reduce emisiile de carbon cu 10% de catre persoane individuale, companii, orase si tari. Pana acuma, conform siteului oficial sunt deja 102.275 inscrieri in 152 tari. Asta ar avea un efect destul de puternic, s-ar putea ajunge la reduceri de cateva sute de mii de tone de CO2.

Dar reclama este complet nepotrivita, chiar totally wrong as zice. Cum sa bagi intr-o reclama ca o sa ii explodezi pe cei care nu se alatura acestui proiect? In urma acestei reclame Sony chiar a declarat ca nu mai sponsorizeaza initiativa si Kyocera, o alta firma care sprijinea proiectul, a declarat ca aceasta reclama a fost o eroare mare.

Inteleg ca unii oameni vor sa salveze Pamantul. Si sunt de acord. Da, ar trebui sa reducem emisiile de carbon, ar trebui sa nu mai poluam atata etc etc. Dar nu sperii oamenii in a face asta. Si nu faci o reclama de genul asta. Sigur nu ii va convinge pe oameni sa se alature cauzei tale

Anunțuri

Un gând despre „Cum sa NU promovezi reducerea emisiilor de carbon

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s